Nekad Diffenkingen | Chef-jobb ansökan [Taxi] [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Diffenkingen#5102

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 13e juli 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla gripen taxi genom att satsa mest på aktiviteten, aktivitet är viktigast för mig för att jag tycker om att åka taxi i Unive och nästan varje gång man ringer så finns det inga chaufförer tillgängliga när det behövs, så jag vill gärna anställa folk som har lite buissnes mindset och vet hur man ska bete sig. När man tar en taxi och det kommer en chaufför så kör personen helt vildt upp mot 200km/h. Så jag kommer vara grymt nogrann med vilka jag anställer. Sedan vill jag lära de anställda hur man beter sig och hur man ska göra med en faktura, när det kommer en kund osv. Jag har även lite eventplaner för gripen taxi, att man kan samarbeta med t.ex. någon klubb, jag kännet ägaren av galaxy night club så man kanske skulle kunna arangera något event med de att vi kör kunderna i limousine för ett ex antal pengar. Så det hade vart kul att få igång gripen taxi och få folk att tycke om det och använda det mer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga direkt erfarenheter inom själva företaget, jag har jobbat där 1 gång länge sedan men annars har jag bra erfarenheter hur man ska agera som chef och hur man ska bete sig mot kunder och anställda då jag vart chef på allstar sportcars samt bitr chef på sc styling och där skulle jag personligen säga att jag agerade bra.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 16:00-21:00
Helger: 10:00-23:00
Detta är ungefära tider med pauser så förvänta er inte hela tiden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka