Inaktuell DiffenKingen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? DiffenKingen#8864

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? På Unive finns det nästintill oändligt mycket möjligheter. Alltså man kan ta in nya medlemmar, ta in nya i staffteamet, arrangera ett event eller kanske till-och med göra Limpis till delägare. Skämt-och sido, jag vill vara en som hjälper till att skapa nya möjligheter och utveckla servern som Medlemskap Ansvarig. Nya medlemmar kommer ju varje dag, ett flertals, och det betyder att servern utvecklas i alla fall spelar mässigt. Mitt främsta mål som Medlemskap Ansvarig är att ta in nya medlemmar som vill lära sig RPa, lära folk med en lägre RP nivå hur man kan göra för att utveckla sin egen RP. Jag har ju även varit Medlemskap Ansvarig två gånger innan, båda gångerna har gått bra. Det är bara helper som inte gick lika bra, jag ansöker igen eftersom jag inte tycker RP är lika roligt längre och jag vill fortsätta på Unive, så kan jag lika väl ansvara för alla medlemmar och utöka antalet medlemmar men även dra in någons medlemskap om det behövs. Jag tycker ändå att det är kul som MA och jag har duktigt med erfarenheter.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har duktigt med erfarenheter, jag har tiden för det och jag tycker att det är roligt. Jag vill som sagt utveckla servern och utöka antalet medlemmar och jag vet hur jag ska göra det på bästa sätt. Jag har även ett nytt förslag till ledningen, om vi tar en intervju med en spelare som har för ljus röst för att få RPa med sin egen röst så har vi som medlemskap ansvariga ett ansvar att hjälpa personen ladda ner en voice changer. Detta kommer höja RPn direkt och så slipper de bli bannade senare utan att de förstår varför de bli bannade. Jag berättar gärna mer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? För mig är bemötning en väldigt viktig del av jobbet. När man tar en medlemskapsintervju så är det viktigt att man är välkomnande, att man är schysst och vågar prata med personen, inte ”stel”. Man ska bemöta folk med ett bra välkomnande, respekt, våga prata och vara den som håller i det, det är alltid du som bestämmer. Dessa grejer anser jag är bra att tänka på vid intervjuer men även som medlemskap ansvarig i helhet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle göra så att jag ska se till så bra jag kan att absolut 𝙞𝙣𝙜𝙖 lallare kommer in som medlemmar, däremot finns det skillnad på att vara rolig och vara en ”lallare”. Så det måste ju även finnas roliga personer. När jag tar intervjuer så brukar jag granska personen och se mig för vem jag tar in, fel personer kan komma in på servern och göra kaos så det får man akta sig för. Vissa som man tar intervju med säger att de vill bli medlem på Unive så de kan jobba på andra jobb, då brukar jag tänka och säga att de måste ha något bättre argument.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Unive ger ju alla en chans att spela, även om man är under 15 år så får man spela. Bara för att man får vara under 15 år så kan man däremot inte vara hur inkompetent som helst. Som medlem ska man vara
- Kompetent
- Ha en relativt bra RP nivå
- Ha klarat sin medlemskaps-intervju
- Man ska kunna alla grundregler för FiveM servern, medlemskap reglerna samt discord reglerna. Sedan ska man kunna kriminell reglerna om man köper Kriminell rollen.
- Det finns ett antal medlemmar som bryter mot regel § 2.4, detta ska vara ett krav.
Som sagt så har jag även ett förslag till ledningen, när vi tar en intervju så ska vi bestämma om personen har en ”RP-bar” röst eller alternativt att hen behöver en Voice changer.
- Man ska respektera andra spela och staffs vanligtvis men också vid deras beslut.
Några av kraven jag kommer på för tillfället.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta medlemskap intervjuer, hjälpa medlemmar om de har trubbel, lära nya medlemmar höja sin RP nivå, svara på ansökningar på forumet och kolla igenom alla svar noggrant och till sist dra in någons medlemskap om de t.ex. spelar på en annan server eller något liknande.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar & helger/lov: | Måndag forumsarbete: 15:40 - 22:00 - Måndag discordarbete: 15:40 - 21:00 | Tisdag forumsarbete: 15:15 - 22:00 - Tisdag discordarbete: 15:15 - 21:00 | Onsdag forumsarbete: 15:10 - 22:30 - onsdag discordarbete: 15:00 - 21:20 | Torsdag forumsarbete: 14:50 - 21:00 - torsdag discordarbete: 15:00 - 21:00 | Fredag forumsarbete 14:40 - 23:30 - fredag discordarbete: 15:00 - 23:30 | Lördag forumsarbete: 11:00 - 23:30 - lördag discordarbete: 11:00 - 23:30 | Söndag forumsarbete: 11:00 - 22:00 - söndag discordarbete 11:00 - 21:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nja, jag skriver ju denna ansökan onsdagen den 15:e Februari, det betyder att det är sportlov snart och då ska jag iväg till fjällen, så om jag skulle bli godkänd så får ni vara redo på att jag inte kommer kunna vara jätteaktiv dessa dagar under sportlovet. Sportlovet börjar den 20e Februari. Jag vill även säga lite kortfattat att min ålder inte är till en fördel och jag säger att jag är väldigt mogen för min ålder och jag är kompetent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka