DiffenKingen | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? DiffenKingen#8864

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag var Forum Mod tidigare. Jag gjorde fel och blev av med rollen. Det ångrar jag enormt. Därför söker jag igen och hoppas på en ny chans och vill förändra Unives Forum helt. Jag har en massa planer på saker man kan lägga till, ta bort, ändra osv. Så jag hoppas på en till chans.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Det är viktigt ja, ligger en tråd inte i rätt kategori kan det bli ett missförstånd.

Får en ansökan vara kopierad? Absolut inte. Man skriver sina egna ansökningar och texter, om man inte orkar skriva en simpel ansökning så bör man inte vara på Unive.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Det är det faktiskt, jag tycker att det skulle underlätta enormt om man t.ex. tog bort kategorier här på Forumet som redan finns i Discord Servern.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Förslagen skulle tas bort, de ska bara finnas i Discorden. Samma med buggar, dessa finns också i Discorden och de är lättare att hantera i Discorden.

Hur ser din aktivitetet ut? Några timmar på vardagar, längre på helger.
Svårt att förklara exakt då mina dagar ser helt olika ut beroende på hur och vad jag gör.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka