Accepterad Difelias1 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Difelias1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? difelias

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Svensson och han är född 1995-09-09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är Snäll, Rolig och social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Göran Svensson är 29 år gammal, och han är uppväxt i en förort i Stockholm, och hans uppväxt har varit lite tuff, då han växte upp i en förort, och då är det lätt att hamna i problem. Men Göran har lyckats hålla sig borta från kriminalitet, men det har inte hans bror Melker. Han hamnade tidigt i den kriminella världen, och nu kan han inte komma ut ur den, och Görans mål är att börja jobba som polis, så han kan stoppa kriminaliteten och sätta kriminella bakom galler, så inte fler hamnar i det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och roliga scenarion och jag kommer att försöka göra Scenarion som är Roliga för båda parterna och inte bara mig själv samt hålla en väldigt hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar och inte bara vinna varje scenario båda parterna ska ha kul i scenariot och du ska inte sträva efter att vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Att du dödar någon helt utan anledning asså utan något giltigt scenario bakom det. VDM Att du använder ett fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka