Accepterad Diego | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyckan

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Marcus

Vad heter du på discord? Diego<3#6666

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1,415 timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att det inte finns någon chef där och det är ett ställe folk vill använda men ingen som jobbar där och har ett par polare som kommer jobba med mig där och kommer se till att de sköts bra, vill också testa något nytt, och ja jag har jobbat där men jag vill prova något nytt med att vara chef där för det är ett extremt roligt jobb där jag och mina vänner kommer ha roligt, jag älskar att vara chef och vill fortsätta vara det och vill speciellt vara det här på Unive där jag redan på någon dag haft skit roligt med vänner och Trygghansa är verkligen ett jobb för mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på trygghansa på Unive innan och tyckte det var ganska kul och nu finns det en öppen plats för chef och då tänker jag att jag kan lika gärna ge det ett försök att ansöka till chef där pga att det är ett "viktigt" jobb för att folk inte ska få böter för att dem inte har försäkring på deras bilar och kommer vara aktiv. Jag gillar verkligen jobbet och känner att det verkligen är något för mig och vill verkligen bli chef och ställa upp trygghansa till ett jobb där folk kommer dit dagligen och kan försäkra sina bilar och ha roligt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lucas Simonsson och är 26 år gammal och älskar fordon, han har levt med Bilar, MC hela sitt liv och har alltid gillat dem, hans pappa har jobbat på trygghansa och Lucas har följt med honom till jobbet då och då och han tyckte det var extremt kul att vara där och har velat jobba där eller vara chef, att vara chef på Trygghansa har varit hans största dröm och vill verkligen bli det och har många kompisar han vet är vettiga för det och kommer då ta ,med dem, om han får jobbet kommer han ta hand om det riktigt bra och vill verkligen bli Chef

Hur ofta kommer du vara inne? Varje Dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, jag spelar inte för att bli Chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka