Antagen Diego | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyckan

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ditt discordnamn: lyckannn

Ange ditt födelsedatum 19 December 2006

Varför ska just du bli staff? Jag känner att eftersom att det är sveriges största RP server så är det viktigt att det finns supports som kan ta hand om dom större problemen som servervakter inte kan ta hand om. Jag känner alltså att den lilla hjälpen som jag bidrar med som support kan i slutändan göra Unive till inte bara sveriges största utan även sveriges bästa RP server. Jag vill även bli support här för att jag ser ofta så mycket fel när jag RP vilket stör mig, där känner jag att det hade vart perfekt att ha support perms så att jag kan kicka/banna. Jag vill hjälpa folk i dcn och ig för att servern ska få bra rykte som möjligt och att folk slutar säga att det bara är rdm och vdm på servern. För jag skulle vilja bli med i staff teamet för att det skulle va kull att hjälpa folk som behöver ha hjälp och så jag kan fixa rp ännu bättre det är redan bra men så den blir bättre.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn är i ett vädligt dåligt stadie just nu och icke wl som kommer in och lallar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca mycket kriminella scenarion, se till att dem sköter en social rp och inte bara skjuter varandra (om dem inte har shoot on sight) plus att det ska vara vid "privata" ställen, alltså inte mitt på torget eller nära en polistation. Också att kolla på alla reports som kommer in om lallare och få bort spelare som inte vill servern väl

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är super viktigt eftersom staffs blir som ansiktet av servern, spelarna ser upp till staffs och staffs ska vara en bra förebild, ta bra beslut och inte säga något onödigt, utan dem ska hålla det professionellt, vara lugn i support ärenden och se till att alla får hjälpen de behöver

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Genom att göra staff arbete så mycket som jag kan, när jag gör något annat rapporterar jag in det att jag blir inaktiv, och rpn får vänta tills att jag har tid eller att det behövs

Hur länge har du spelat på Unive? sen 5 mars 2025, men har varit här flertals gånger innan och spelat sen 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, har varit mod här på unive innan och staffs på andra servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb, har inte mycket "erfarenhet" inom jobb ansökningar osv, och att kolla så att alla chefer sköter sig som det ska

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka