Nekad didrik13337 | Medlem ansökning [dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/didrik1234/

Vad är ditt namn i verkligheten? hampus adamsson

Vad är ditt discord namn? Didrik#1337

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter didrik andersson ar född 1990. Han hade en ganska bra uppväxt med mamma pappa syskon. Han blev väldigt bil intresserad snabbt. Men dock så hade han ett problem i sin uppväxt som har stannat kvar resten av hans liv. Hans humör kan ändras väldigt snabbt . Han kan gå från jätte arg till glad från ingen stans. Han har även svårt att lita på folk. Det är på grund av när han va liten hade han stort problem meds sina lärare. Han litade alldeles för mycket på sin första lärare. Sen började hon gå i mot honom och lägga all skit på honom. Sen dess har han haft problem att lita på folk. När han var 11 aresterade polisen hans pappa för något han inte hade gjort han fick 10 års fängelse. Sen dess har han altid hattat polisen. Nu har han hittat fel folk att va med så nu börjar han fundera på att bli kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på unive för att min roleplay är bra jag skulle jag själv säga. Jag kommer också va en aktiv spelare på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av den pra roleplayen som är på servern och hur mycket folk det är. det känns som att var man en går på servern så finns det folk.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via tiktok/streamer cosmo då såg jag nårgra av hans videos och så tyckte jag att servern såg bra ut. så testade jag servern och nu älskar jag servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att ha det så realistikt det bara går och ha det kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roliga kvällar. Träffa nya kompisar. almmänt bara ha det kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka