Accepterad didrik13337 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad heter du på discord? Cruzeed#1337

Ange ditt födelsedatum 6 December 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ville söka pågrund av att det är mycket saker att göra och ett ganska stort ansvar. Sen vill jag även vara med att få så mycket nya spelare som möjligt till servern som är bra på att rpa. Jag har även tiden till att hålla interjuver och kolla ansökningar. Jag har även sätt att det är många som klagar på att dem aldrig dåe en intero bli support är inte något jag vill känns inte som att jag skulle passa så bra i det men det här känns som att jag skulle passa bra i.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni bör välja mig som medlemskaps ansvarig för att jag är bra på att vara social och prata med nytt folk engligt mig själv. Jag är även väldigt aktiv och skulle kunna lägga ner mycket tid på det. Jag vill även få in nytt folk till servern så servern kan växa och bli ännu större och det är ett bevis på att jag kommer vara aktiv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska ha ett gott bemötande så att folk känner sig uppskattade och kommer även kanske gilla servern ännu mer när det har varigt många utav trevlig personer. Och om dem gillar bemötandet så är det en stor chans att dem stannar kvar på servern och även säger till alla ens kompisar hur bra servern är och då kommer även servern växa. Och man ska intte heller avbryta nån person utan att låta alla prata till punkt tex om det är en närvös person och man avbryter den då kan perosnen inte våga tex säga klart vad den hade tänkt att säga. och på det sättet kan man tappa spelare

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att bli medlem på unive är en stor påvärkan en att vara icke medlem. Man kan göra mycket mer inom ens rp som tex man kan jobba på ställen där man faktist rpar jämfört med postnord reporter mm i dom jobben rpar man inget förutom postnord men på postnord finns det inget krav att du ska jobba. Men blir du medlem så kan du få jobb som är mer realsitiskt och bätter rp som tex det är ett krav hur mycket du jobbar annasr får man sparken. Sen får man även tillgång att skriva i twitter och blocket. enkelt kortfattat. Man kan säga att det är som ett dlc med medlemskap att du låser upp mycket mer att göra och att det är mycket sämre utan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dem som ska ha medlemskap på unive är dem som spelar för att rpa och inte lalla. Sen finns även dem som vill ha medlemskap för att få ett jobb som tex marja där man tjänar mer en de jobben man kan ha som icke medlem. dem bör inte ha medlemskap som vill ha det bara för att tjäna pengar. Dem tycker jag inte ska ha medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret jag känner att jag skulle ha är att få in folk som inte kommer för att lalla utan att faktist rpa. Och även vara så aktiv jag kan inom ansökningar/interjuver. Få mycket nytt folk till servern som kan utveclka sin rp.

Hur ser din aktivitetet ut? skolveckor måndag 16:30-22:00 tisdag 15:30 - 22:00 onsdag 17:00 - 22:00 torsdag 15:30 - 22:00 fredag 16:30 - 03:00 lördag 14:00 - 03:00 söndag 14:00-22:00 men vissa helger åker jag till min sommer stuga men deet är väldigt sällan men jag skulle kunnat lösa så jag kan ta ansökningar där. dem har tiderna kan varieara mycket dag till dag men det här är dem tiderna det brukar vara på lov är det mellan 14:00- 03:00 varje dag som minst vissa dagar kan jag åka iväg och göra saker. en viktig sak också har jag varit borta kommeer jag lägga ner den tiden jag har misstat sen när jag är hemma.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej spelar ingen annan stans

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? det är att jag har dyslexi och det kan va därför texten är som den är

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka