Inaktuell Didrik | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 6 December 2006

Vad heter du på discord? Cruzeed#7153

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 700+

Hur aktiv kommer du att vara? minst 4 timmar per dag helgerna minst 7 timmar

Vad heter du? Gro Petterson

Hur gammal är du? Jag är 26 år gammal

Har du körkort? Ja Jag har B körkort och har inte fått nån böter i trafiken.

Är du simkunnig? Ja jag gick på simskola när jag var lien och jag kan simma hur långt som helst inprincip

Varför vill du bli polis? Anledningen till att jag vill bli polis är att. Jag vill vara med och bidra till ett tryggare samhälle då det är väldigt mycket kriminalitet. Jag har själv blivit kidnappad och rånda 2 gånger den senaste veckan. Då jag inte vill sälja en bil så billigt som han ville att jag skulle säja den. Andra gången så sa jag i från till en person som var otrevlig mot min vän. Då riktade han vapen mot mig och slängde in mig i en lada mitt i ingenstans. En annan anledning är att jag har märkt att det är jobbigt när polisen inte svarar Och jag vill finnas tillgänglig så mycket jag bara kan då jag kan på värka att polisen svarar oftare och hjälper mer folk i nöd. Jag har även märkt att polisen inte är upp skattad av så många unga BLA jag vill vara en polis det flesta kan se upp till och ha som förebild så fler vill bli poliser och ta onödiga vägar i livet som tex att bli kriminella. Jag har själv en kompis som ville bli polis men nu vad jag tror är kriminell då hans kompis hotade mig med vapen. Jag har även drömt att jobba med det här sen jag var liten.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket?
Att man ska kunna stoppa så många brott som möjligt. Och även försöka få folk att välja rätt väg i livet. Som TEX inte hammna i ett kriminelt liv utan att få ett jobb och jobba med det då dem kommer att må mycket bättre i framtiden. Jag tycker även det är viktigt att man ska kunna hjälpa så många som möjligt som är i nöd och behöver hjälp. Man kan även rädda många liv om man är väldigt social som tex att man träffar på en person som mår väldigt dåligt och inte vill leva längre om man är social och trevlig mot personen kan personen se en som vän kan man få perosnen att må bättre detta hände tex mig. Jag gick och sa till en polis att jag ionte måde bra och nu är han en av mina bästa vänner. Det är även viktigt att ha koll på att folk som är i trafiken kör lagligt då det kan hända väldigt stora olyckor när folck kör olaglit man kan sätta sig själv i fara och även andras liv. Enkelt och kortfattat jag tycker det är vikgit att det ska finnas en trygghet hos polisen och även att alla ska köra lagligt välja rätt väg i livet.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man finns på större evengamang som tex fotbollsmatcher konserter och sånt för att se till att alla lagar följs och att ingen bryter imot dem. Och att man gör tarfik kontroller. och inpricip det jag redan har skrivit

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit veteran vakt på securitas innan och nu är jag biträdande på taxibollaget som är ett väldigt stort ansvar.

Hur är du som person? Jag är en glad och driven person som gillar att jobba med mänsikor. Och min favorit sak att göra är att jobba. När jag väll jobbar är jag väldigt fokuserad och seriös. Jag gillar att hitta nya vänner och vara social jag bor just nu i en gammal husbil men sparar till en nyare och frächare

Är det något vi bör veta om dig? nej inte vad jag tänker på just nu

Senast ändrad:
Tillbaka