Accepterad Didrik | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi AB

Vad heter du IRL? hampus

Vad heter du på discord? Cruzeed#7153

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 700+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet då jag har bra erfarenheter inom chefspositionen och tycker att det är väldigt roligt att vara chef över ett företag på fivem. Just nu är jag biträdande över taxifirman och tycker att det är väldigt roligt att va på den här positionen och skulle vilja gå upp ett snäpp och vara chef. Jag tycker det är även kul att antälla nytt folk och lära nytt folk jobbet. Jag hart jobbat på taxin ett tag och tycker att det är kul. Sen tycker jag även att företaget är lite smått laööigt just nu och vi går back rätt så mycket pengar så jag vill styra upp företaget och få det att tjäna mer pengar och även få mera kunder en vad det är nu. Sättet jag ska få mer kunder på är att anställa trevliga och bra taxicaförer. Då kommer kunderna kanske älska just den chafören och tänka att taxin är en bra sak och på det sättet kan man tjäna mera pengar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på marja lisa på en annnan karaktär (didrik andersson) och har varit anställd på taxin men nu är jag biträdande på taxin. jag har även varit medlemskaps ansvarig inann och det är ett stor ansvar som chefs positionen även är

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gro Petterson
1995/12/06 födds Gro. Hans pappa heter stone och hans mamma heter Billie. Han föddes i texas i usa det var en redneck by. Alla där bodde i en varsin trailer gro älskade det här. I trailern brevid honom så bodde hans bästa vän jimmy. Deras favorit grej var att skjuta med en haggelbössa på träd. Dem hadde till och med skjutit ner ett träd för dem sköt så mycket på det. Jimmy bodde med med sin farmors kusin då hans nästan hela hans familj hade blivit mördade. Gro och jimmys föreldrar drivde en stor orginistation som säljde metafetamin och weed men gro och jimmy fick inte reda på något. Dem trodde det var helt normalt runt dem för dem hade aldrig lämnat den byn. Det var bara deras föreldrar som fick. En dag kom det några och sköt massor i byn Gro bodde i. Men han lyckades fly med sin mormor. Gros mormor visade gro den riktiga världen och bärettade allting. Gro fick reda på att dem var efterlysta över hela landet. Gros mormor sa att hon hatade detta liv och vill försvinna ifrån det. Gro sa okej utan att riktigt förstå vad hon menade. Men hans mormor sa att bara han kunde försvinna ifrån det här. Gro sa nej för han ville leva med sin mormor. Men hans mormor sa att han måste. Så han gjorde det. Han blev satt på ett flygplan till svergie vid 10 årsålder. När han var på flyfgplatsen så var det några som skrek hans namn han gick till dem utan att igentligen veta vad som händer. Dem gick till en gammal 240 och började åka han såg saker som han aldig sätt förut. Sen åkde dem ut i en skog. och han såg ett stort gammalt hus med massor lador vid det och en massor av djur. Dem i bilen sa att det var en bongård. Sen gick han i skolan i svergie och lärde sig svenska. På bongården var han tvungen att jobba efter skolan. Sen flyttade han till unive. Han har haft jätte svårt att hitta vänner för allla brukar bara kalla han för cp. Han har jobbat som reporter vakt på securitas och taxiförare sen blev han biträdnade chef på taxin. Nu drömmer han l. Att ta chefspositionen

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar på vardagar 10 timmar på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja vill bara tilläga att jag har dyslexi där av att det kan va mycket stav fel och sånt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka