Accepterad Diaz | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diaz

Välkänd Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
488
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: 1diaz

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli Staff för att jag vill underlätta för andra i Staff teamet samt försöka få bukt på allt lallande, Regelbrott osv. Jag är väldigt driven och inte rädd för att lära mig nya saker. Jag är väldigt lugn som person, jag stressar eller skriker väldigt sällan. Jag har erfarenheter av att vara en Staff. Jag har varit Sr. Mod tidigare iår så vet hur allt fungerar. Jag har som sagt erfarenheter om att vara Staff och jag gör allt för servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Krim delen är obalans men det börjar bli bättre nu för att Theodooro håller på att förbättra Krim rpn. Men det finns jätte mycket OP vapen som kriminella använder sig av på servern och det vill jag att det ska ändras och att få bort allt lall samt regelbrott som sker. Även att Kriminella inte stannar för poliser och dom skjuter även mot polisen vilket inte är bra RP överhuvudtaget. Det vill jag ändra på!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur ska jag lösa problemet?
Jo jag vill att dessa vapen blir nerfade. Och att donations ansvariga kollar igenom filerna noggrant innan dom skickar iväg dom!

Polisen
Och detta med noll respekt för poliser av kriminella det ska inte tolereras. Jag tror att man kan lösa det igenom att ta mycket hårdare straff mot personer som skjuter poliser titt som tätt utan en rejäl anledning bakom scenariot. Alltså att man Permanent bannar dessa som bara åker och skjuter poliser utan bakom liggande scenario. Vi alla är ju här för att ha kul och en trevlig Community!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt igenom att använda sig av en god ton mot spelarna även med Staff teamet. Och att man håller sitt ord. Pratar lugnt. Att man är driven till att göra saker och ting och även att få dom gjort på ganska kort tid igenom effektivitet. Man lyssnar på dem högre uppsatta och tar till sig information på ett bra sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har ganska mycket fritid och slutar skolan ganska tidigt in princip varje dag och jag är bara hemma om dagarna så jag kan ägna mycket tid åt servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 24 Juni 2021 började jag spela så typ 2-3 år på ett ungefär

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har några månaders erfarenhet. Jag har varit sr.mod i början av året

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka