Nekad Diaz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diaz

Välkänd Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
488
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? 1diaz

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker som medlemskap ansvarig för att jag gillar att prata med människor och höra deras historia på servern samt hjälpa folk att börja rpa och utveckla deras RP. Jag kommer även att sköta mitt arbete och jobba på ett ett effektivt sätt. Jag har spelat på Unive i ungefär 1,5 år nu och har lärt mig mycket om RP samt serverns regler så jag vill dela med mig för att få andra att förstå regler samt utveckla deras RP och hjälpa dem med att ta sig framåt genom att svara på deras funderingar och frågor. Jag vill även få in fler personer på servern för att kunna få servern att utvecklas både i storlek och RP nivå genom att få in nya personer. Jag tycker även rollen skulle passa mig väldigt bra för att jag kan hantera stressiga situationer och kan lösa dem genom att ha ett lugn och ta kontroll på situationen och kolla på vilka lösningar som finns.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig jo för att jag kan hålla ett lugn i svåra situationer och hjälpa spelare på servern att ta sig framåt och hitta lösningar i situationen för att kunna lösa problemet om det nu skulle vara ett. Jag vill utveckla serverns RP genom att få in nya spelare och hjälpa dem komma igång samt få dom att kunna grundreglerna och visa dom rätt väg så att dom inte gör regelbrott. Eftersom jag varit på servern ett bra tag så har jag erfarenhet av serverns RP och hur man ska gå till väga.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folket på servern på ett välkomnande och trevligt sätt och vara schyst och respektfull mot alla på servern. Man ska även kunna se från andra perspektiv för att kunna hjälpa och vara respektfull och bemöta personen likadant om den är äldre eller yngre, Behandla alla likadant med samma respekt!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om jag hade varit MA/Medlemskaps ansvarig på servern skulle jag ta många skriftliga och muntliga medlemskaps ansökningar som möjligt samt jobba väldigt effektivt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En Medlem på servern ska kunna grundreglerna och det är ett plus om de kan mer än bara grundreglerna. De ska kunna utveckla RP på sitt sätt igenom att göra bra scenarion och framförallt kunna vad sunt förnuft är

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ta Medlemskap ansökningar samt muntliga delen

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 16:30-22:30 / Tisdag: 16:20-22:30 / Onsdag: 14:40-22:30 / Torsdag: 14:25-22:30 / Fredag: 14:20-04:20 / Lördag:10:00-04:20 / Söndag:12:00-23:00 Tiderna varierar men det är så nära ett typ av schema jag kan komma lagt efter skola osv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag kommer vara aktiv och jobba effektivt för att hjälpa servern och underlätta jobb för andra så att vi samarbetar på ett bra sätt :)

Senast ändrad:
Nekad Redan staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka