Accepterad Diana Banan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmawh97

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
123
Reaction score
-11
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Ditt discordnamn: Emmawh97#9982

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 1997

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för först och främst testa på något nytt. Typ tröttnat på att RPa?

Liksom ha större ansvar, få en större uppgift, vill också vara med och göra skillnad på Unive!

Hålla servern så seriös och ren som möjligt, bli en förebild för många, försöka förhindra framtida regelbrott genom att förklara och ge en varning eller andra chans via /m id anledning istället för att ta större konsekvenser, undantag finns såsom SEXUELLA TRAKASSERIER (HÄNDER MER OFTA NUFÖRTIDEN?!), COPBAIT, RDM, VDM, FEARRP, METAGAMING, POWERGAMING osv.

Hjälpa till att förbättra, utveckla och höja RP nivån så högt som möjligt.
Med andra ord, se till att så många karaktärer som möjligt utvecklas med servern, så de inte står och trampar på samma ställe hela tiden.
Ställer gärna upp och underlättar i report/help och support/donation då jag vet att det att det kan vara lång väntetid och högt tryck där.

Jag vill kunna bidra mer än vad jag kan göra idag, tex att hjälpa nykomlingar med kläder, startsumma och mobiltelefon.

Jag menar, jag vet att jag kan göra så mycket mer, bara om jag får chansen...
Jag skulle ha ansökt för ett halvår sedan, men har dragit ut på det.
Nu vill jag verkligen satsa allt, visa framfötterna och jag känner mig mer redo än någonsin!
(Kan också tillägga att jag är öppen och snabb i DM)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndagar - Torsdagar: Ca 14:00-00:00
Fredagar - Lördagar: Ca 10:00-03:00
Söndagar: Ca 10:00-00:00
Röda dagar och större traditioner kan påverka dessa tider, tex Jul, Påsk m.m.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 2021, oklart med exakta datum. Runt April?

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, inga tidigare erfarenheter utöver SV.
Men jag är lättlärd och är villig att lära mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag gillar utmaningar oavsett område

Senast ändrad:
+Rep, jag har rpat med henne ett tal gånger och har bara fått bra känslor och att hon vet exakt vad UniveRP ska vara!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka