Nekad Dezz_burek | Ban Överklagan (grötish)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dezz_burek

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198201981276/

Ditt Hex-ID: 11000010e68495c

Vad är din discord tagg? dezz_BUREK#0597

Vem var det som bannade dig? Grötish

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-19 211429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det skickades äckliga saker i chatten från mitt konto

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kusin skulle sova över men sen så vill vi ha snacks så jag gick och köpte snacks och lät min kusin spela på ett annan käraktär men så bettede han inte sig och så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen va inte fel aktig fast det va inte jag som spelade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag va i polis stationen och jag lallade med några genom att sjunga men jag viste inte att jag skulle bli bannad så nu har jag lärt mig att inte störa folk och jag blev bannad för att jag parkerade på en keep clear zone då visste jag inte bli bannad av det men nu vet jag att jag ska använda mer sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde haft varnat han och att jag både ta med han med mig till affären.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte låta nån annan spela unvie på min data.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka