Nekad Dextersson3 | Ban Överklagan [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dextersson3

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241464616/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c5d8b28

Vad är din discord tagg? Dextersson

Vem var det som bannade dig? yren

Bild på banmeddelande: WlZ1Gu5qRGwhY-XW5fNHrA.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart bannad för att jag cloggade när jag var död vilket var fel av och jag ser misttag väldigt hårt och det var ej ok och jag får ta min konsekvenser och dom ser väldigt hårt på och hoppas jag kan få en sita skans att komma tilbacka och göra om och gö rätt på det jag gjor vilket jag inte kommer göra om hoppas jag kan bli av med bannen då jag för man får inte clogga för det bryteot regalerna sr m

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med min vän fast han hade en säparat bil som han åkte i men sen när jag åkte runt så kom några fram till mig för att kolla vilket gäng jag är med och då sa jag vilket jag var med och då hoppade dom ut och sköt tills jag dog sen så dog jag och då börja jag lagga och tänkte relogga men då fick jag ban och det fattar eftersom det inte var ok att loga efter 1 minut istället skulle jag vänta tills jag vart 12ad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag ska vara helt ärlig jag gjorde ass mycket fel och jag älskare denna server jag vill få en sita chans hoppas ni kan ge mig en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massa dumma bans som jag har tagit och suitit av och som jag tagit bra lärdom av igenom att få indraget här och där

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom absolut inte clogga utan att jag skulle ha blivit 12ad ok inte c logga sen fattar jag mina misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? att mina inte cloggar hur än scenariot spelas sen ska man bli 12ad i det där samanhanget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka