Nekad Dextersson3 | Ban Överklagan [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dextersson3

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241464616/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c5d8b28

Vad är din discord tagg? Dextersson

Vem var det som bannade dig? yren

Bild på banmeddelande: HD62qDIdI-Y3IiLKAZylyA.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag quita när jag var död men jag ba skulle reloga för jag lagga sen så är det jag som är fel och jag ser minna fel och det är inte okej att jag quitar det är nåt jag aldrig kommer göra om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej allt börja med att jag var utte och åkte lite men då hoppa några ut på mig utan nåt socialt så då dog jag och jag körde bilen men sen när jag dog så körde jag runt isrklar och det gjorde så jag börja lagga så jag relogga men då såg en staff det och banna mig för c logg när jag skulle in på samma plats men jag fattar att jag vrkligen gör fel och det är inte ok att bryta regler dom finns för att följas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är jag som gör fel genom att c logga och att inte bli tolvad vilket inte är rätt gjort av mig hädan efter ska jag verkligen hänvisa till staff teamet och inte göra några regel brott för om jag ska vara ärlig så är unive en stor del av mitt liv jag kommer hem sätter mig och spelar unive hoppas jag kan få komma till backa så fort som möjligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massa grova mistag som jag har suittit av och taigit hänsyn av till både mig och motparten

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte clogga utan visa hänsyn till mortparten och bli 12ad det är det ända rätta i det där scenriot

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig c logga utan rpa mig fram och följa reglerna och visa hänsyn mot dom runt mig den här ban har jag verkligen tagit extra lärdom av och det kommer aldrig åtreupstå inne på unive av mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka