Accepterad dexter.timothy | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dexter.timothy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198897507858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron Tagesson

Vad är ditt discord namn? ArreB#0495

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dexter Timothy och är 21 år gammal. Han bor i Sverige men växte upp med sin mamma och pappa i Jamaica. Sedan lämnade hans pappa honom, Dexter och sin mamma bestämde sig att flytta till Sverige. De bodde i en källare under någons hus. De fick inte särskilt mycket mat och pengar. Mamman försökte skaffa pengar som städare men fick knappast ihop något. Dexter försökte hjälpa till att tjäna pengar med att tvätta bilar på gatan. Dexter tjänade inte ihop så mycket men fick ändå ihop tillräckligt för någon macka per dag. Dexter hade lovat sin mamma att han skulle tjäna ihop mycket med pengar i framtiden och att de skulle ha bilar och bo i en villa. Nu drygt 10 år senare så har han köpt sin första bil en vit Volvo 740. Dexter försöker också samla in pengar med hjälp av hans kompisar, de har skapat ett band ''Duvorna''. Dexter har alltid haft ett stort intresse för bilar så han är väldigt stolt över hans köp på sin första bil. Dexter gick aldrig i skolan så han vet inte riktigt hur ska tjäna ihop sina pengar förutom bandet. Dexter brukar känna sig deprimerad på kvällarna när kommer hem till källare för att han vet att han kanske inte kommer lyckats med att få ihop det här han har lovat sin mamma. Men en dag så tog han tag i sitt liv och bestämde sig att aldrig ge upp han började tjäna ihop pengar som en reporter och han kan nu slippa gå hungrig på dagarna. Nu är det bara att Dexter inte ska ge upp för att uppnå sin dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna påverka servern/ bidra till bra roleplay på denna server. Jag skulle också kunna börja jobba på ett bra roleplay job som till exempel polis eller på mekonomen som skulle hjälpa mig mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive verkar som en väldigt bra gta roleplay server och har hört mycket bra om den, har testat den och trivs väldigt bra i den.

Hur hittade du Unive? fick rekommendationer från andra som jag känner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att köpa min drömbil Audi rs6 och tjäna ihop mycket pengar och hjälpa folk som behöver det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och hjälpa folk som behöver det och kanske till och med skaffa något nytt jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka