DexrexteREAL
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/765911421251212/
Ditt Hex-ID: 1100001126f8e48
Vad är din discord tagg? Dexrexte#0832
Vem var det som bannade dig? Lisa
Hur lång tid var din ban? 1 dag
tack!
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear rpade och ja jag erkänner att jag fear rpade det var dåligt av mej men jag var så trött hade sovit dåligt och va så arg men skulle titta om man kunde få en nersänkt ban i 5 timmar? Det skulle vara nice!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag knivhugde en person som rikta vapen och det var väldigt dåligt jort av mig men jag skulle vilja be om ursäkt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel:/
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för 1 års sen när jag inte viste va rp va men unive räddade mig och lärde mig alla regler. TACK unive MVH - Dex
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja Det hade jag kunnat jort .
Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklar att sova bra
Nä men jag det har jag att inte fear rp förlåt lisa
<3
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Jag fattar om ni nekar denna men jag var så taggd för unive tack philip320 för en bra server <3
Ditt Hex-ID: 1100001126f8e48
Vad är din discord tagg? Dexrexte#0832
Vem var det som bannade dig? Lisa
Hur lång tid var din ban? 1 dag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear rpade och ja jag erkänner att jag fear rpade det var dåligt av mej men jag var så trött hade sovit dåligt och va så arg men skulle titta om man kunde få en nersänkt ban i 5 timmar? Det skulle vara nice!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag knivhugde en person som rikta vapen och det var väldigt dåligt jort av mig men jag skulle vilja be om ursäkt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel:/
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för 1 års sen när jag inte viste va rp va men unive räddade mig och lärde mig alla regler. TACK unive MVH - Dex
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja Det hade jag kunnat jort .
Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklar att sova bra
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Jag fattar om ni nekar denna men jag var så taggd för unive tack philip320 för en bra server <3