Nekad Ginoo | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ginoo

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? Yahharen

Vem var det som bannade dig? blitzz

Bild på banmeddelande: image blitzz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev banand för fear rp förlåt ja gvar inte ens medlem och kunde inte reglerna sorry för det jag gjort ber oom ursäkt och kommer aldrig hända igen jag svär på heder och samvete att från och med nu bete mig och inte rpa när jag inte kan reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev tage nav någora personer och fear rpade jag ber om ursäkt för det sdet äör mitt fel och visste inte att detta är konserkvenserna jag ber om ursäkt hade inte ens fått min medlem förlåt för det jag gjorde kommer aldrig hända igen jag fatatr ifall jag var störande eller irriterande men det var bara fölr rpn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var qrätt tycket jag men jag tycket ochså att jag förkänar en annan chans snälla förlåt mig och låt mig utveckal min rpa och skaffa medlem jag ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men komemr inte ihåg dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte fear rpa borde jag gjort jag e dumm och så jävla äcklig för mitt beteende snälal ge mig en annan chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltdid följa regler och inte rpa när jag inte vet vad som är rätt och fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka