Accepterad dex1010 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dex1010

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? .dex.7405

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Andersson född 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark,Omtänksam,Genuin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Absolut, jag kan försöka! att ha kul och interagera med andra spelare. Jag vill utforska unives fantastiska värld, träffa nya vänner och kanske till och med bli en mäktig karaktär! Det är en spännande upplevelse och jag ser fram emot att se vad som händer i Unive! Hans framtids planer är jobba inom sjukvården han älskar att hjälpa folk alltid velat göra det. Jonas är en intressant karaktär som har gått igenom en hel del i livet. Han har stött på många utmaningar och motgångar, men han har aldrig gett upp. Trots svårigheterna har Jonas alltid kämpat för att övervinna sina hinder och växa som person. Han har lärt sig värdefulla livsläxor på vägen och har blivit starkare och mer motiverad att nå sina mål. Jonas är en inspirerande individ som visar att det är möjligt att övervinna motgångar och skapa en bättre framtid. Han växte upp med en pappa som slog honom och hans mamma dog han hade det tufft han fick nästan aldrig mat bara lite av resterna hans pappa gav honom. Han hade inga vänner när han växte upp han hade det tufft och hamna på gatan. Han var hemlös i ca 1 år men sen flyttade han till unive med dom pengarna han hade och nu vill han starta om sitt liv och börja på nytt. Ny stad och fullt av möjligheter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med spännande karaktärer, intressanta berättelser och roliga interaktioner till serverns rollspel! Jag kan vara med och skapa en levande och engagerande scenarios. Låt oss skapa fantastiska berättelser och ha en fantastisk tid i rollspelsservern!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenerio innebär att agera på ett sätt som gynnar den andra parten, även om det skulle kunna vara en nackdel för mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej lämnade server för 2 år sen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft att tex tänka om man skulle gjort det irl som ett exempel skulle jag inte gå och slå nån bara för jag ville det & meta gaming att tex sitta i ett discord call medans man är i ett scenerio eller tex att berätta vart någon är eller vart man är i ett call.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har väldigt mycket erfarenhet av rollspel och tycker det är kul. Skulle gärna vilja bli medlem här och utforska unive!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju!

Du har 72h på dig att ta den innan din ansökan automatiskt nekas

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka