Accepterad devve1337 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

devve1337

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198175933422/

Ditt Hex-ID: 11000010cdad3ee

Vad är din discord tagg? devve1337#3965

Vem var det som bannade dig? makos

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-10 19_26_49.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förstår inte rigtigt hur de kan va att hetsa när dom skirver äru sur hella tin snarare dom som hetsar liksom jag är helt chill

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kom presis in och skulle jobba körde in min bil till meko tydligen skulle jag kört in i dom vilket jag inter gjorde men dom vägra lyssna så jag skrev att jag inte kört in i dom men vägra gå in i dc och fortsatte hetsa ingame vilket jag tyckte va onödigt så skrev jag i ooc gå in i dc era drängar vilket menas som jobb klass enligt mej eller stal skötare vilekt inte är nå ila enat kommer från bonvissan så¨för mej äre nartuligt att säga de skulle förstå dej till hundra prosse om jag hålle på skirva hor ungar o skit men nu skrev ja drängar vilket inte är nå hets

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktigt bannad för att skirva drängar är inge hets dom som borde åka på de eftersom dom skrev äru sur o hålle på. liksom drängar är inge illa menat skulle va skillnad om jag sa hor unge eller nått liknade skrev bara gå in i dc o drängar likosm de är alla orten folk som fått dräng att låta illa men eftersom jag är från landet äre vanligt att säga så hoppas du förstår mej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad förut vilket jag blev lite shockad när jag blev dä nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skriva dräng för tydligen förstår inte folk vad dräng betyder har koll på vad som är hets o inte är ingen p12A

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte alla förstår vad dräng betyder med de sagt så får jag sluta använda mej av slang från bonvissan så ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka