Accepterad devve1337 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

devve1337

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198175933422/

Ditt Hex-ID: 11000010cdad3ee

Vad är din discord tagg? devve1337#3965

Vem var det som bannade dig? Queen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-10 19_26_49.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ["gick ej skicka bild på ban medelande"] för jag gick till backa efter en sjutning där jag kände folk vilket va anledningen jag gick till backa för jag kände nåra där och ingen hade vapen framme i mitt perspective

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skullle byta bil med billy som jag typ känner sen blev jag kidnappad av bille o L sen vid ett garage skulle dom stanna o göra nått vilket då några grabbar kommer fram o riktar vapen mot dom o mej men senare pratar jag med ena o då äre chill med mej o jag inte är inblandad så jag väntar kvar sen börjar en grabb skjuta mot dom så jag springer i väg sen slutar dom och börjar prata som inget har hänt så jag går tillbaka för enligt mej va de lugnt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mej va de felaktigt ban då jag kände dom och allt verkade lungt efter och jag va nyfiken o ville gå till backa då jag endå va inblandad så ville se vad dom säger men sen kom polisen så alla sprang

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad tidigare i så fall väldigt långt back o den senaste blev över klagad då jag inte gjort nått

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte gå till backa o springa iväg då jag hade tillfelet till att göra de men valde att gå till backa

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte gå till backa till en skjutning vilket jag lärt mej nu av detta och kommer ej göra om

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

————————————
📑 Helper + RP Ansvarig
————————————
⚜️ Medlem
————————————
🔪 Kriminell
————————————
🌸 Medlem 2023
————————————
🦸 Servervakt