Nekad Devinzz | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerox151

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
2
Länk till din steam profil: Mofasa_97206

Ditt Hex-ID: steam:11000016efbc5c1

Vad är din discord tagg? Manymen_47

Vem var det som bannade dig? Ida. Medlemskaps ansvarig

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250513220725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa ett grovt ord (horbarn) i OOC chatten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick över en väg och sen kom det två grabbar som körde på mig utan anledning (VDM) Såklart blev jag lite arg, fast det var mest för att sen efter de körde på mig sa efter "skitsamma vi lämnar han bara" som man inte ska göra om man råkar köra på någon. jag gjorde såklart fel men ni måste se min sida av det här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, fast jag tycker om jag ska bli bannad för det jag skrev i OOC chatten, borde de också bli bannade för VDM eller suntförnuft för att de sa "vi lämnar han bara" när jag låg död.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad, det här är min första gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hanterat det med en i staff teamet istället för att bli arg snabbt och skriva "horbarn" i OOC chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag borde hantera en sån scenario med en staff istället för att bara bli arg. Ja kommer lära mig efter detta och ba acceptera istället för att få en ban för öndöiga saker så ja tar lärdom o går vidare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka