Nekad Devil.x | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil.x

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2008

Vad heter du på discord? Devil#9734

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? vet faktiskt inte helt säkert fast säkert 1000+

Hur aktiv kommer du att vara? kommer att spela typ hela nätterna vardagar 13:00-23:00

Vad heter du? Erik Bambu

Hur gammal är du? 27 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill polis då jag vill bli en del av säkerheten/tryggheten i samhället villken verkligen behövs förbettras. Ända sen jag var liten så har jag velat bli polis då jag har tyckt att Polis yrket verkar coolt och både roligt

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Som polis arbetar du för att skapa trygghet och ordning i samhället och för att bekämpa brottslighet. Poliser arbetar även med akuta utryckningsuppdrag. Det brottsförebyggande arbetet underlättas bland annat genom en polisorganisation, där närpoliser har ansvaret för en stor del av det dagliga arbetet.

Man ska självklart inte vara korrupt heller.

Vad vet du om yrket i helhet? Asså jag vet en hel del har gått i Polis högskolan. Som polis arbetar du för att skapa trygghet och ordning i samhället och för att bekämpa brottslighet. Poliser arbetar även med akuta utryckningsuppdrag. Det brottsförebyggande arbetet underlättas bland annat genom en polisorganisation, där närpoliser har ansvaret för en stor del av det dagliga arbetet.

(ämnen som jag kan en hel del om är kriminologi, vårdvetenskap, beteendevetenskap, socialt arbete och statsvetenskap.)

Har du några tidigare erfarenheter? Har gått i polis högskolan.

Hur är du som person? Jag är en snäll person som har respekt, lugn ton, och förståelse.

Är det något vi bör veta om dig? Nepp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka