Nekad Devil | Beslut Överklagan [wazy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Ditt discord namn: theo1xx

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem krim 19 dagars ban och nivå 2 eller 3 prisökning tror jag (Är ej bannad och har test medlem just nu så vill inte ha prisökning eller så kan jag ha min krim tillbaka.)

Vem/vilka tog beslutet? bl1z, abm, wazy. (bl1z och abm tog beslut om krim men dom är inte staffs längre).

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hoppade ut i farten när jag var "kidnappad" och skjöt mot bilen. Villket jag hade gjort irl

Hur är beslutet felaktigt? För att jag hade gjort samma sak irl. Kankse borde ha sprungit istället för att skjuta direkt men vem hade inte hoppat ut ur bilen där? hoppade ut i 0kmh. Samt att brandbilen vdma mig när jag spawna in och skickade gps till kriminella så gjorde han hlr på mig när dom kom så kunde dom kidnappa mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag hade ätit middag och spawnade senaste position: https://streamable.com/uo888n Här var när han kidnappade mig efter jag hade fått hlr mitt framför brandmannen (dom känner varandra irl,) https://streamable.com/75k6pc

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Fille kommer bara neka den utan att ens läsa den, ifall man tittar på clipsen så ser man ju att den är fel. Blir överkörd av en brandbil när jag spawnar senaste. Kunde lika gärna spawnat gänghuset om jag ville. Sen skickar brandman gps till 2 som kidnappar mig framför brandmannen och dom känner varandra irl med brandmannen

Fille kommer bara neka den utan att ens läsa den, ifall man tittar på clipsen så ser man ju att den är fel. Blir överkörd av en brandbil när jag spawnar senaste. Kunde lika gärna spawnat gänghuset om jag ville. Sen skickar brandman gps till 2 som kidnappar mig framför brandmannen och dom känner varandra irl med brandmannen
Vi lägger det här i bakhuvudet men fof inte jag som kan ta beslutet

1750761750577.pnghär blev jag sedan släppt från polisen och då stänger jag av och går och äter eftrett och då går jag in igen lite efter det och det är då jag blir vdmad av brandmannen och ni kan titta hans logs att han skicakde gps till dom i den svarta bilen

1750761830143.png+ att inget av detta1750761869675.png hade hänt ifall inte jag först blev pittad och skjuten av en polis när jag höll upp händerna och sedan vdmad av en brandman som skickade gps t krimiella och sedan väntade han med hlr till dom kom och kidnappa mig och sen kidnappa mig och andra framför brandmann utan någon anledning.

Tror jag blev bannad den 7e juni, staff sa även att han hade sett logs på att brandmannen skicade gps, ni kan nog titta när jag blev bannad eller dödad den 7e juni och titta logs på brandmannen vid den tiden att han skickade gps.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka