Accepterad Devil | Ban Överklagan (shurdaking)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? atheo1x

Vem var det som bannade dig? Daplize och shurda

Bild på banmeddelande: banna 16dgr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska bara vara ärlig och inte ljuga så jag tror att Daplize valde att banna mig för att jag för det första inte rpade tillräckligt på skador och sa bara aj och sedan hoppade ut och skjöt MEDANS jag hade ett vapen emot mitt huvud villket var fear rp och jag spelade inte för motpartens vinning utan bara för min egen och jag vet att det stod på medlemskap ansökan och jag vet precis allting jag gjort fel till minsta detalj:/

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 av mina vänner var vid pink panthers gänghus och då skulle vi åka ut och leta efter dom vi har krig emot och när vi hittade dom så stannade vi brevid deras bil och pratade och dom försökte pitta in i oss flera gånger så vi försökte sedan köra där ifrån och då kör en icke medlem in i våran bil och då hoppar 2 utav dom andra ifrån den andra bilen ut och riktar emot oss och jag väntar typ 4 sekunder och då hoppar jag ut och skjuter mot han som inte hade vapen och sedan skjöt jag ned dom andra och efter det åkte vi där ifrån. Detta har inte med scenariot att göra och jag ska inte lägga mig i staffs fel men efter scenariot gick Shurdaking in i noclip och revvade sig själv och skrev i ooc snyggt kingen sedan bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban men jag gjorde det utav impuls bara och var stressad eftersom jag hade vapen riktade emot mig och det var somsagt abosolut inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit bannad för fear rp. Jag är inte en problemspelare heller.

Min senaste ban var för att jag körde för snabbt ifrån sjukhuset och sedan körde på en bil alltså sunt förnuft.
Jag har dock blivit bannad för har på toggleid under scenario utav Frankho och då blev vi stormade, jag var och åt middag medans dom stormade oss råkade ha på toggleid.

Innan det var det att jag var polis och körde med en polisbil v70 i berget villket är sunt förnuft eftersom att irl hade man nog inte gjort det i 99% av lägerna utan man hade haft en offroad bil istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade jag absolut kunnat göra
Jag hade kunnat rpa bättre på skador och gjort tex /sme svimmat eller liknande och bara fått bröstat att torska ett vapen då det inte betyder allting. Jag borde också somsagt hoppat ut och hållt upp händerna istället för att ha skjutit. Men ifall jag får tillägga en sak så tycke jag det var lite brist på social rp eftersom att jag inte snackade eller rpade på skador bra utan jag hoppade bara ut och skjöt och var helt tysst villket jag ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lite som jag svarade på förra frågan att jag bara borde ha bröstat att torska ett vapen och blivit kidnappad. Ifall jag hade hoppat ut med händerna uppe så hade det nog blivit ett roligare scenario för alla eftersom att jag antagligen skulle bli kidnappad osv alltså ett mer långdraget scenario. Jag borde även som jag nämde innan rpat bättre på skador.

För att sammanfatta allting lite kortare så borde jag ha rpat på skador, borde ha hållt upp händerna och blivit kidnappad. Det var inte en felaktig ban och jag har bara mig själv att skylla, Och som jag sa innan så har jag lärt mig att rpa mer socialt och inte powergamea och spela för motpartens vinst. Men jag ska faktiskt bli polis när jag kommer tillbaka så det ska bli rätt kul och ta en paus ifrån att skjuta och istället rpa socialt osv. Jag tänkte inte på konsekvenserna just där och då och det var bara kaos och allting gick så snabbt så jag hoppade ut lite på impuls. Är så sjukt jävla ledsen över det och nu är det helg och påsklov och jag vill extremt gärna bli polis med min vän och har legit ingenting annat o gö jag sitter bara o tittar netflix..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, absolut!

Ja har skit tråkigt har bara suttit o tittat på monanis polis streams de finns inge annat kul o gö medans man är bannad ja vill bara komma tbx och spela snälla jag har verkligen lärt mig @Daplize 🙏

kommer godkänna denna känner att jag kan ge dig en andra chans och att du lär dig av dina misstag och att man inte kan vinna alla scenarion

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka