Nekad DERRE | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DERRE

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198406229482/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson

Vad är ditt discord namn? DERRE#1133

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2006

Berätta om din karaktär. Han har två bröder, deras föräldrar är tyvärr döda och det misshandlade de 3 syskorna, kusinen dödade föräldrarna och har sen dess inte setts till av syskorna. Eftersom deras föräldrar dog så behövde de ta hand om varandra och om dom fick hjälp av socialen skulle dom hamna i olika fosterhem. När föräldrarna hade lämnat dom så fick dom inte så mycket pengar eftersom huset var på avbetalning och dom tjänade inte så bra. Dom bodde i slum områden så husen var inte så stora och dom hade inte råd med dom nyaste skorna eller dom nyaste tröjorna så dom var inte speciellt populära och dom kunde bara lita på varandra. Senare så åkte dom in i fängelset och lärde sig att den kriminella vägen inte alltid är den bästa. Senare under åren så försöker dom skaffa ordentliga jobb så dom får bra betalt. Men om dom inte får speciellt bra betalt så brukar dom göra kriminella handlingar för tjäna pengar och när dom har börjat att bli kriminella så blir det inte fint för personerna. Varje liten sak planerar dom det kan gå från att göra butiksrån eller personrån. Dom brukar alltid ha ett ställe dom mötts på och planerar ut allting
Ni ska välja mig eftersom jag har erfarenhet inom yrket och har varit det några gånger så jag vet hur man ska rpa som the firm vilket som jag tror e maffia. Jag brukar göra scenarion som e roliga för polisen och för mig.
Det som inte alla förstår är att man måste ibland vinna fast även förlora. Jag tar inte fram ett vapen på ett vanligt trafik stopp och t.ex skjuter polisen för att det är roligt för mig. Om jag rånar en bank t.ex så när vi kör iväg från banken och jag blir rammad in i en vägg så fortsätter jag inte köra eftersom det är tråkigt för polisen, om man e kriminell så får man ge och ta, om man e kriminell så är det stor chans att man blir tagen av polisen några gång och då får man vara bered att ta den smällen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kan bidra till bättre rp och skapa scenarion som är roliga för båda parterna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra roliga scenarion för alla på servern och inte bara för mig och mina vänner. jag kommer även försöka hjälpa folk så dom utvecklar sin rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha kul på servern även om motparten vinner TEX ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad servern från en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka