Nekad derpy | Ban Överklagan [Viktor5235]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

derpy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DERPYISHHH/

Ditt Hex-ID: 110000136cd9a32

Vad är din discord tagg? 𝙈𝙧_𝙫𝙞𝙜𝙜𝙖𝙣#3372

Vem var det som bannade dig? viktor 135

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bröt mot en regel som heter sunt förnuft, det var jätte dumt av mig att bryta mot denna regel men det var i ett senario detta hände i men skulle aldrig gjort dettta. ber om ursäkt att jag inte tänkte på det innan jag gjorde det, lovar om jag bli unbannad att jag kommer tänka till en gång till innan jag gör nått som kan bryta mot reglerna. ber om ursäkt och detta kommer inte hända igen alla kan göra fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner var i piren och skulle åka ut ifrån piren då min kompis som satt i bilen ville ha snutjag så han körde ut ifrån piren snabbt och bröt mot reglern copbait börnade vid polistationen allt för att få polisen efter sig skit dumt gjort av han. sen åkte han till piren och såg en polis bus när han såg den sa han spring ut nån o sparka på den sen åker ja ba nej vi gör de inte då en tjej satt i bilen alltså min tjej in game då jag i min karaktär ville impa på henne så dumt av mig gjorde jag det och satt mig i bilen igen. skit dumt av mig att göra det för jag vet sjlälv att det var fel ifrån början. kommer inte hända igen alla kan göra misstag. förlåt. jag var taggad och hade preics börjat me unive igen ingen ursäkt men förlåt tänker efter en gång till innan man gör nått som kan leda till ban som detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var en rätt ban i detta tillfälle för de va skit dumt av mig att göra det jag gjorde jag som in game karaktär ville bara imponera för min tjej som min ig karaktär är så testosteron i sin kropp. men de va dumt av mig och detta kommer aldrig hända igen. är ingen lallare vill bara rpa för de är kul men också ha seriösa senarion och unika senarion inget lall ska återkommas igen från mig lovar. håller mitt ord

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad förut i min krim karatkäte för looting då jag gjorde det bara fölr senariot skull lärde mig att i stressiga situationer följa reglerna även då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde göra är helt enkelt tänka ett steg till innan jag gjorde det alltås skulle bara struntat i det och sutit kvar i bilen och skriva report att han som körde bilen copbaitade. de va dumt av mig kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det jag lärt mig efter denna ban att man ska tänka efter 1 gång innan man gör en sak som kan leda till ban/kick kommer raporte folk som lallar o gör misstag exempel som den killen och jag. lärde mig också att alla kan göra fel och att man ska ALLTID FÖLJA REGLERNA OAVSETT VAD

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja i full förstårlse

Nekad överklagan, du borde veta bättre än att gå fram till en polisbil och sparka på det.

Tillbaka