Deros | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Deros

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Användarnamn: Deros

Hur gammal är du? 13 2006/12/20

Vad heter du? Liam Malmberg

Vad heter du på discord? Deros#4617

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar mellan 15 till 21:00 på helger max upp till 3 på natten.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev Staff skulle jag varit så aktiv som möjligt när någon skriver reports för har själv upplevt att det ingroneras eller att staffs är upptagna och inte kan ta tag i det och därför vill jag ge dom en chans så det blir lättare för alla på servern få en bra rp för medlemmar och staffs. Skulle varit aktic på väntar support i dcn så att personer kan få en snabbare och mer effektiv response.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Har varit staff på Grankomunen och SwedishNight och SwedishParadise. Har varit Del-ägare på en server som kallades Värmlands-Roleplay/SwedishKnight.

Hur det fungerade var som alla vanliga basics på servrar att man skulle var ansvars full och ge alla på servern en bra chans at få rpa.

Har du några tidigare erfarenheter? Som jag sa har jag varit staff och del-ägare på andra servrar.

Vad kan du om skripts? Testade en gång men kände att det inte var min grej.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff så jag kan hjälpa andra staffs få ta en sekund och chilla. Hjälpa till de andra staffsen med deras hårda jobb så att dom kan få en chans att rpa med. PS har dyselexi

Jätte bra ansökan för dig som har dyselex jag förstår dig, Vänta tills en staff ansvarig ser detta Med vänlig hälsning Cloud.

Tillbaka