Accepterad derbii | Ban överklagan(Azzer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

derbii

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011367662/

Ditt Hex-ID: 11000013ea68aee (Hex)

Vad är din discord tagg? Derbi.#9290

Vem var det som bannade dig? azze

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kan ej starta fivem just nu men det jag kommer ihåg så var det grov copbait powergaming och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag bröt mot en regel som jag ej tänkte mig på och hade var ärg på en privat sak / familj och det var dumt av mig men jag hade ont i huvet faktiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. eftersom jag bröt mot en regel genom att det var grönt ljus först och sedan ville polisen ej köra som var framför mig och så had ejag redan väntat io 30 sekunder bara för att det skulle bli grönt och efter så blev det grönt igen och polisen vägrade att köra och efter när det var grönt då körd ejag en bmw m5 som var ganska så snabb och det var första gången jag kör en sånhär och jag visste ejj att den var så snabb och efter så var polisen bakom mig och jag visste ejj att polisen var bakom mig och jag lovar och så blev jag prejad av polisen och sedan försökte jag köra ifrån och sedan kom polisen till mig och tog mig till polisstationen och sedan så han han att jag var fri och då gick jag iväg efter 1 timma så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lovar att jag ej ska göra felerna igen och att jag ska läsa fivem reglerna igen och förbättra mit rp och jag s ka skärpa mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte körde så for när polisen var i närheten och jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja faktiskt aldrig aldrig igen copbait

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstått

Varför jag väljer att unbanna dig är att för att i support lät det verkligen som att du ångra dig grovt!, märker jag den här rpn mer, då kommer du inte tillbaka på länge!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka