Nekad derbii | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

derbii

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Saleh

Vad heter du på discord? Derbi.#9290

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 10:00 till 03:00
Tisdag 10:00 till 03:00
Onsdag 10:00 till 03:00
Torsdag 10:00 till 03:00
Fredag 10:00 till 03:00
Lör 10:00 till 03:00
Sön 10:00 till 03:00 i Sommarn
och när skolan börjar från 7 till 12 varje dag och fredag och lördag samma med sommarn

Hur länge har du varit medlem på Unive? ganska länge tror ungefär i 5-6 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9+ vet inte hur man tar bild faktiskt men ganska många är typ att jag körde 150km/h bredvid polisstation osv

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? att man ser till att servern sak var som den är inge bryter mot regler ingen lall att jag ska se att det är bra rp

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Eftersom är mogen och har bra respekt och har lärt mig mycket av mian fel och har även rättat till dem

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Att ska vara aktiv ganska mycket och särskilt på nätterna och hjälper dem andra tillexempel dem som är nya i servern

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption är att man exempel änvänder / och /toggleid i ett scenario och det är en tydlig regerl att de ej få använda det men du får använda det i piren exempel brukar vara mycket lall osv . abuse är att du ej får använda dina / när du är i ett scenario ex om vi säger en polis sköt dig då får du ej använda /revive det är ban på och indragen servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka