Nekad derbii | Ansökan till Servervakt [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

derbii

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Saleh

Vad heter du på discord? Derbi.#9290

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 10:00 till 03:00
Tisdag 10:00 till 03:00
Onsdag 10:00 till 03:00
Torsdag 10:00 till 03:00
Fredag 10:00 till 03:00
Lör 10:00 till 03:00
Sön 10:00 till 03:00 i Sommarn
och när skolan börjar 6timmar plus varje dag och fredag lördag samma med sommarn och söndag typ 10-12 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 nästan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte ganska mycket typ 15+ men har kört seriöst de senaste månaden jämför med andra

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att man ser till att servern sak var som den är inge bryter mot regler ingen lall att jag ska se att det är bra rp
och även att mans ska ha koll på att det är bra rp i servern och alla ska spela som man ska
och är ingen staff medn som typ polis att man ser till att folk ha bra rrp och även att ingen vdamr tillexempel eller bryter mot andra regler

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom är mogen och har bra respekt och har lärt mig mycket av mian fel och har även rättat till dem och även är jag väligt aktiv på servern och lägger ner mycket tid på unive och är seriös och jag är ingen sånhär om man dör så revivar man sig själv eller en annan kopis utan är ärlig och mogen som sagt och mycket aktiv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att man exempel änvänder / och /toggleid i ett scenario och det är en tydlig regerl att de ej få använda det men du får använda det i piren exempel brukar vara mycket lall osv . abuse är att du ej får använda dina / när du är i ett scenario ex om vi säger en polis sköt dig då får du ej använda /revive det är ban på och indragen servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka