Inaktuell Dentix | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dentix95

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Denniz

Ditt discordnamn: Dentix#3875

Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2004

Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli Staff är för att jag vill hjälpa RPn och servern till att bli så bra som möjligt och hjälpa dom andra Staffsen lite och bli lite bättre än vad jag är idag. Vill få ett mycket större ansvar på servern då jag känner mig mogen lojal aktiv kompetent. Jag vill göra lite fler saker på servern än vad jag gör idag vill hjälpa så många medlemmar som jag kan och bli en bra förebild för framtida Staffs. Kommer göra mitt bästa om jag blir Staff kommer även sätta servern som intresse så jag kan utvecklas och göra Unive till en bättre plats.
Jag vet också lite om hur man ska bete sig som Staff då jag har en polare som har varit Staff Pasza jag har lärt mig lite från honom då han har varit min chef på Securitas två gånger så jag vet hur man ska bete sig mot andra/nya människor,
Har märkt att folk lyssnar lite mer på mig än på andra då jag ber dom snällt och trevligt att sluta då dom andra ber lite otrevligt tycker jag, Jag är väldigt hjälpsam och snäll människa

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer vara aktiv dessa tider för skolan har ju börjat för mig så tiderna kan dok ändras lite men då säger jag till men här nere ser du mina tiderna som jag kan vara aktiv om dagarna,
Vardagar/16:35-20:00
Helger/13:00-00:00
Lov/13:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? först spelade jag på Unive i cirka 7 månader sen tåg jag en paus och ansökte igen till medlem häromdagen

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Helper på en annan svensk RP server vid namn Swoon och där har jag fått lära mig en del kommandon inne på självaste servern och är ganska snabb med att hjälpa folk.
Detta är kommandona som jag har lärt mig noclip tpm skin revive osv så jag hade passat som väldigt bra som Staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, Kriminell, Jobb,

-rep Nog den sämsta staffen av dem alla. 1. Han spawnar in vapen och grejer på andra RP servrar han varit staff på sen när han blev demotad så blev han ledsen och gjorde ansökan hit. Allt han vill ha är makt. SEEEEEN så tycker han man kan åka runt i noclip och göra ljud som pruttljud och kattljud för spelare. Riktigt skämt... 😅

-rep Nog den sämsta staffen av dem alla. 1. Han spawnar in vapen och grejer på andra RP servrar han varit staff på sen när han blev demotad så blev han ledsen och gjorde ansökan hit. Allt han vill ha är makt. SEEEEEN så tycker han man kan åka runt i noclip och göra ljud som pruttljud och kattljud för spelare. Riktigt skämt... 😅
fan va snäll du är Danne som tåg dig hela vägen från lilla Swoon hit till Unive bara för att lägga den -rep på mig tackar, Och jag blev inte ledsen jag blev besviken och lite arg på dig för att du demota mig utan att säga de och att vi inte hade ett ordentligt snack om de.

fan va snäll du är Danne som tåg dig hela vägen från lilla Swoon hit till Unive bara för att lägga den -rep på mig tackar, Och jag blev inte ledsen jag blev besviken och lite arg på dig för att du demota mig utan att säga de och att vi inte hade ett ordentligt snack om de.
Manneeeen du spawnar in skit och lallar. Du vill ba in på Unive och för att få perms och kunna ha makt. :)

-rep Han spanade in vapen till en och gav bort vapen . Han fiser och gör katt ljud vid spelare .
tack antar att du är från Swoon och jag viste inte att man inte fick göra så gjorde ett misstag du gör väll också misstag, Och jag gör Katt ljud och fiss ljud bara för att få de roligt för andra spelare men men

Manneeeen du spawnar in skit och lallar. Du vill ba in på Unive och för att få perms och kunna ha makt. :)
jag lallar väl för fan inte den som lallar är du jag spawnade in ett vapen ja men de var inte med meningen och din Staff Andreas spawnade in fordon på flygplatsen så då var de sakt

jag lallar väl för fan inte den som lallar är du jag spawnade in ett vapen ja men de var inte med meningen och din Staff Andreas spawnade in fordon på flygplatsen så då var de sakt
BAHAHAHAHHHA. INGEN var inne när han testade bilar och man råkar inte spawna in vapen och ge iväg. Sen lallar man väl om man vill RPA personer från 1300 talet och noclipa och göra konstiga ljud.

BAHAHAHAHHHA. INGEN var inne när han testade bilar och man råkar inte spawna in vapen och ge iväg. Sen lallar man väl om man vill RPA personer från 1300 talet och noclipa och göra konstiga ljud.
de var inte bara jag de var en till och vi blev tillsagda efter så de löste sig ju

tack antar att du är från Swoon och jag viste inte att man inte fick göra så gjorde ett misstag du gör väll också misstag, Och jag gör Katt ljud och fiss ljud bara för att få de roligt för andra spelare men men
Skit tråkigt och dålig RP! Asså liksom du har inte ens varit Medlem på Unive i ett dygn innan du redan söker Staff för att du är så kåt på den rollen.

men snäll du är fågel var inte ens meningen att spawna in de viste inte och du är säkert lite sur för att ha förlorat en medlem
Asså är du dum påriktigt? MAN RÅKAR INTE SPAWNA IN OCH GE IVÄG DET. Sen så bryr vi inte oss om att du lämnade men vill bara varna Unive om dig. Du är så permskåt här så att du går hit och gör en WL ansökan. Fine med det men SEEEEN så gör du en Staff ansökan 5 min senare när du inte ens varit inne på servern liksom. :)

Asså är du dum påriktigt? MAN RÅKAR INTE SPAWNA IN OCH GE IVÄG DET. Sen så bryr vi inte oss om att du lämnade men vill bara varna Unive om dig. Du är så permskåt här så att du går hit och gör en WL ansökan. Fine med det men SEEEEN så gör du en Staff ansökan 5 min senare när du inte ens varit inne på servern liksom. :)
sluta bara jag gjorde ett misstag du behöver inte starta ett bråka för de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka