Accepterad Dennis Pettersson | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis Pettersson

Vad är ditt discord namn? Pettersson

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Karlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Glad och målmedveten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils Karlsson är en man på 26 år som tidigare i livet varit vilsen och inte vetat vad han ska göra med livet. Han har pluggat diverse linjer på högskolan men aldrig hittat det han tyckt känns rätt. Vid 25 års åldern började han snegla på polisyrket och blev helt såld. Han har därför tagit sitt pick och pack och flyttat för att göra en nystart och försöka ta sig in på polisutbildningen. Nils hade det lätt i skolan där han alltid var social och ville sina vänner och medmänniskor väl. När Nils föräldrar blev utsatta för ett inbrott hemma för 1 år sedan visste han att polis var hans kall då han vill göra allt i sin makt för att förebygga dessa tragiska händelser i människors liv. Han ser fram emot livets ljusa sidor och tar inte mycket för givet utan är redo att göra vad som krävs för att kunna nå dit han vill. Just nu har han siktet på att komma in på polisutbildningen och stänger inga dörrar för vad som komma skall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till serverns RP kan jag bidra med roliga och spännande scenarios där inget kommer att gå ut på att vinna utan att det ska kännas kul att spela för alla. Jag kommer bidra med seriös RP där jag alltid försöker göra mitt bästa för att det ska vara så realistiskt som det bara går att vara.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid ska spela efter sunt förnuft som till exempel om man är i ett underläge i ett scenario och man inte kan prata sig ur det ska man bara låta det hända och inte spela hjälte. Man ska hålla varje scenario realistiskt och inte göra något man inte hade gjort i verkligheten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft: Man ska alltid spela som om det vore verkliga livet och inte göra något som ingen skulle göra i verkligheten. Metagaming: Man ska aldrig använda information i sin rp som karaktären inte fått höra i spelet. RDM: Du ska aldrig ta till våld eller döda en annan spelare utan anledning ifall det inte tillhör ett scenario där sådana åtgärder är nödvändiga.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat mycket rp tidigare för ungefär 4-5 år sedan och har fått upp ögonen för det igen. Jag tycker det är sjukt kul att dra ut scenarion som kan hålla på väldigt länge som inte tar slut inom 1 timme utan kan hålla på över flera dagar för att exempelvis få fast en kriminell.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka