Denko21 | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denko21

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
6
Användarnamn: Denko21

Vad ska gänget heta? Hells Angels

Vad heter du i verkligheten? Dennis Nagy

Ditt födelsedatum: 11 Oktober 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Direkt efter skolan för att kunna vara aktiv så mycket så mycket

Hur många timmar har du på Fivem? 350 Timmar

Berätta om din karaktär: Kriminell,Mycket Droger,Mycket fester röka på,Mycket vapen grejer.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Visa alla vilka vi är och skrämma iväg dom,För att det kommer vara roligt att ha gang fights och sälja droger,vapen

Har du några med dig från start med gänget? 2 Vice Boss och en Boss som jag är och sen 1 medlem

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vapenhandel,Droghandel.Vi ska va ett lowkey gäng och inte sprida får identidet

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Har rp motorcykel gäng innan men slutade för jag inte orkade mer men nu orkar jag.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Ska visa vad skåpet ska stå om dom inte sköter sig och lyssnar på bossen och jag ska tvinga dom att ha motorcykel väst på sig och köra motorcykel och köra Harley-Davidsson

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag ska prata med mitt gäng på dc och jag ska säga att dom inte bryta regler och frp och om dom har frågor får dom ställa det i dc

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Råna banker,affärer,Köra från polisen,Råna folk och Göra många kriminella grejer.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Sitta i dc med dom och har dom fråga kan dom säga det och om dom inte sköter sig har dom 1 chans at rymma annars har vi en kille att döda

Hur hanterar du kritik? Tar imot mig kritiken på ett modigt sätt och inte skapa bråk

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja alltid (Multistaden i mitt hjärta)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bara multistaden

Har du läst våra Regler? Jajamen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka