Accepterad denkano | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

denkano

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/denkan0012/

Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Vad är ditt discord namn? denkan #1508

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2005

Berätta om din karaktär. denkan gillar köra bilar men inte epa. han gillar också fotboll. han har haft en svår barndom hans pappa dog när han var 3 år gammal. sen efter det så vart hans mamma alkoholist. sos gjorde inget åt det så han fick bo där. han fick inte göra nåt typ han fick inte gå till skolan eller ut så han hade inga vänner. han gjorde ett val som han kommer att var nöjd över. han flydde hemifrån när han var 16. nu vill han bli polis eller bli Krim för att han vill ge revansch på polisen för att ha dödad han oskyldiga pappa. men han hans drömjobb är att bli polis. han gillar prata med folk för att få mera vänner för han har aldrig haft vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer köra mycket mera och då blir det roligare om man är medlem för man kan göra mera jobb för att nu kan men inte göra nåt typ.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många som kör på den och man kan göra mycket det är också bra rp

Hur hittade du Unive? jag hittade för några kompisar rekommendera den för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utveckla den för jag känner att den är bra men jag vet att den kan bli mycket bättre och då blir det mycket roligare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli miljonär och bli krim eller polis. om jag blir krim så vill jag bli den kändaste krimen i staden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej unive är den bästa i sverige just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka