Nekad Denfullatigern | Beslut Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Ditt discord namn: Denfullatigern

Ditt Hex-ID: steam:110000170bf3420

Vad för typ av beslut gäller det? Perma ban indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? raxy

Varför tror du själv att beslutet togs? Raxy hade fått en bild där någon screensharade en bild i krim dcn från unive och då har tydligen jag spoofat men det är inte fallet

Hur är beslutet felaktigt? Jag skickade en bild till min vän att jag hade köpt krim så skickade jag en bild från krim dcn för att jag hade köpt krim. sen så får jag typ en vecka senare så får ja ett medellande från raxy som säger att jag blivit perma bannad för spoofing på unive och då blir jag såklart väldigt chockad då jag inte spoofat sen när ja frågar om bevis så ser ja att min vän ja skickade bilden till har screensharat bilden till någon som har tagit bild på de och skickat in till staffen raxy. så tror han att det är jag som screensharat men det var inte jag utan en vän som ja skickat bild till när ja köpte krim

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://media.discordapp.net/attach...4dc0afdd06405a&=&format=webp&quality=lossless Det är "beviset" jag fått av raxy

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka