Accepterad Denfullatigern | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198740397231/

Ditt Hex-ID: steam:11000012e7fdcaf

Vad är din discord tagg? Denfullatigern

Vem var det som bannade dig? a1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-18 143803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad för fearp för att jag från personens clips perspektiv fearpade ganska grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ska vara ärlig på clippet så "vdmar" jag personen för ja kör in i hans bil så han ramlar när han riktar men jag vart inboxxad och började packa och köra fram för att inte vara helt inboxxad och jag höll in C för att kolla bak medans jag försökte bryta mig loss men samtidigt som ja försökte bryta mig och min bil loss så hoppade en ut och riktade när ja kollade bak så jag såg inte de sen när ja väl hade kommit så ja kunde köra ut så kollade jag frammåt och då såg ja att han hade hoppat ut o de, så ja märkte inte att han hade hoppat ut innan det var för sent / efter han rammlat och jag ber om ursäkt för att jag fearpade men det var som sagt inte meningen utan jag hade inte sett att han hoppat ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår nu efteråt att bannen är korrekt lagt. jag var för fokuserad på att få loss bilen och kollade bakåt, vilket gjorde att jag missade att hjan hade hoppade ut och riktade. det var ett stort misstag av mig att inte ha bättre koll, då det ledde till att jag blev bannad för fearp, och jag råkade köra på honom, jag borde ha stannat direkt efter prioriterat mitt liv framför bilen. jag har lärt mig av clippet och kommer vara mycket mer uppmärksam framöver

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare vart bannad för powergaming. för ja körde med 2 däck, det lärde jag mig mycket av också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha haft bättre koll framåt istället för att bara fokusera på att backa ut och titta bakåt så fort personen hoppade ut ur sin bil och riktade vapen borde jag ha slutat köra och gjort som de sa eftersom jag var helt inboxxad. jag borde ha prioriterat min karaktärs liv framför att försöka att inte tappa mina saker och acceptera att jag blir kidnappad och tappar mina saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att jag måste ha ett mycket bredare perspektiv när ja rpar, jag har insett att mitt tunnelseende på att komma loss ur boxningen gjorde att jag missade det viktigaste enligt mig, fearp. jag har lärt mig att det är bättre att förlora ett scenario än att bryta mot reglerna och bli bannad, framöver kommer jag vara mer uppmärksam på motparternas handlingar och alltid prioritera suntförnuft framför att rädda mina egna saker i spelet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka