Ej Antagen Dencoolagrabben | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dencoz

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
118
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Hugo

Vad är ditt användarnamn på discord? dencoz

Ange ditt födelsedatum: 21 Maj 2008

När fick du medlemskap på Unive? Jag har haft medlem på Unive otroligt många gånger, därav jag också varit Staff samt MA Ansvarig men sedan tagit pauser ifrån FiveM. Denna medlemskaps perioden har jag endast varit Medlem i runt en vecka.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har flertals viktiga tidigare erfarenheter som hjälper mig att vara en bra chef just på Marja-Lisas. Exempel på mina erfarenheter är att jag vet hur man tar hand om stressiga situationer som kan uppstå vid t.ex många kunder, jag har tidigare varit Biträdande Chef på Marja-Lisas där jag också lärt mig hur man ska bete sig samt hur man är som person för att alla kunder samt kollegor ska känna sig trygga samt att jag vet hur man är snäll och hjälpsam vilket leder till att man får en mycket trevligare arbetsmiljö och miljö.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer inom Marja-Lisas är att vi ska växa och få en stabil kund krets där vi även har många anställda som är aktiva och mogna vilket på så sätt bidrar på ett bra sätt till serverns rollspel.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara inne så ofta som jag kan, så ungefär upp mot 10 timmar per dag ifall jag inte ska bort eller har något planerat.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Du har inte varit medlem i 1 månad senaste ansökan som gäller

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka