Nekad Dencoolagrabben | Chef-jobb ansökan [Malmkvist] [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dencoz

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
118
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Malmkvist

Vad heter du IRL? Jag heter Hugo!

Vad heter du på discord? Dencoolagrabben#4621

Hur gammal är du? Jag är 14 år irl.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att Vara trevlig, ta hand omara snäll, ha en bra ton och hjälpa alla med det dem behöver hjälp med. Jag kommer anställa trevliga personer som är typ som jag, alltså trevlig och tar hand om alla. Jag kommer försöka göra jobb klimatet lite bättr kunderna, ve och ge kunderna en bättre tid när dem handlar hos Malmkvist. Jag tror jag kommer kunna höja detta jobb väldigt mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har enda sen jag varit liten varit väldigt intresserad i bilar och att jobba som säljare. Jag vet mycket om bilar och hur man tar hand om kunder samt personalen på jobbet. Vet hur man förbättrar jobbet och jobbets arbets klimat.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag från t.ex 11:00 till typ 00:00 Varje dag. Kan såklart ändras men detta är dem tidarna i nuläget.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut, älskar servern och skulle inte sluta bara för detta.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag är i nuläget ej en aktiv medlem på någon annan server

Har du läst våra Regler? Ja, har läst alla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka