Accepterad DencoNumber1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dencoz

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
118
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Dencoolagrabben#4621

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Detta är min berättelse om Per Andersson! Per är 22 år gammal och är en bra grabb. Han tycker om sina vänner, sina föräldrar och att jobba. När Per var liten var det dock inte lika bra som nu. När per började skolan så hade han det ganska tufft. Han hade glasögon och hans mobbare brukade ta dem och kasta dem till varandra bara för att reta Per. Han var väldigt ledsen efter skolan och innan skolan. Hans mamma hjälpte honom med allt men han var endå ledsen. Nu när han blivit större vill han flytta ifrån mobbarna och bo här på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att jag är trevlig och hjälpa andra samt att jag kommer bidra med bra rp. Kommer hjälpa dem som inte kanske kan så mycket och på så sätt utveckla serverns rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska försöka låta alla vinna och inte bara en själv. T.ex en polisjakt. Om man har en mycket snabbare bil än polis så ska man endå försöka låta polisen ochså ha en chans och inte bara gasa iväg från dem på 1 sekund.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på massvis med svenska fivem servrar och denna var på top på många. Därför vill jag nu ansöka om medlem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka