Nekad Den fina 740:tin | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Den fina 740:tin

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla-Karins

Vad heter du IRL? Titus

Vad heter du på discord? MC Tobbe#6607

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 217,4

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Ulla karins har inte haft chef på ett tag och det skulle varit roligt att kunna styra ett bolag med många anställda. Jag vill kunna vara trevlig mot kunder och jag vill att de ska ha ett leende på läpparna när de lämnar ulla-karins.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har hört folk som har jobbat/jobbar på brittas eller marja-lisas så jag vet lite redan hur det fungerar. Jag är intresserad av bilar irl och jag vill veta hur det är att vara bil försäljare i Unive.

Berskiv din karaktär? Min karaktär John har haft de ganska jobbigt som liten och då hans mamma gick bort och hans pappa missbrukade. Han ville gå in i den kriminella branschen men har gått i terapi och skulle vilja leva ett normalt liv som chef och göra folk glada. Han har mått dåligt och testat lite olika droger i sitt liv och gått lite upp och ner han har fått reda på att han har en dotter och då blev han krossad att han inte fick va med i uppväxten men en dag köpte en bil och blev jätte glad och började plugga. Nu försöker han bli chef på ett bilföretag för att göra folk lika glada som han blev.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag har tyvär bara möjligheten att kunna vara inne varannan vecka pga. av familje saker. Men den biträdande kommer få ta över när jag inte har möjligheten. Jag kommer kunna hålla möten via mobil när jag inte kan vara inne på servern och detta kommer ske via discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag hade så klart fortsatt spela och jag skulle kunna hitta ett annat jobb. Eller bli chef någon annanstans.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag ej, det är svårt att hitta bra FiveM servers som denna.

Har du läst våra Regler? Japp det har jag gjort.

Men den veckan jag kommer kunna ha möjligheten att kunna spela som kommer det bli 3-4 timmar eller mer. Inkl små pauser.

Jag ändra mig vill hellre att Hasse Niklasson ska bli chef för att han har möjligheten att kunna ta bättre ansvar som chef än jag.

Tillbaka