Användarnamn: Dempa swe
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad heter du på discord? Dennis.swe#1367
Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? på sommarlovet spelar jag från 12 på dagen till 1 på natten
Vad skulle du göra om du blir staff? ta alla report hjälpt alla jag kan
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? nej
Har du några tidigare erfarenheter? ja lite min kompis är mod och jag är servervakt så jag kan dom flesta komans
Vad kan du om skripts? filer som är så att multistaden fungerar
Varför vill du bli staff? jag känner att det är många repors så jag vill hjälpa till att ta hand om repors och support jag kommer sitta i suport ganska mycket
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server
Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad heter du på discord? Dennis.swe#1367
Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? på sommarlovet spelar jag från 12 på dagen till 1 på natten
Vad skulle du göra om du blir staff? ta alla report hjälpt alla jag kan
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? nej
Har du några tidigare erfarenheter? ja lite min kompis är mod och jag är servervakt så jag kan dom flesta komans
Vad kan du om skripts? filer som är så att multistaden fungerar
Varför vill du bli staff? jag känner att det är många repors så jag vill hjälpa till att ta hand om repors och support jag kommer sitta i suport ganska mycket
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server
Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja