Accepterad Demon_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demon_

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: demon_7828

Ditt Hex-ID. 11000014ba510f0

Ange ditt födelsedatum 16 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff för att jag har en god ton mot alla på unive och är en lugn och hjälpsam person och vill hjälpa alla andra personer som vill/rpar på unive så dom kan få hjälp om något inte är bra eller om någon person gör något fel så kan jag ta återgärder och vill hjälpa till att utveckla rp nivån på server. Sen så vill jag vara staff för att jag har tröttnat lite på rp och vill testa någon nytt jag har även varit MA tidigare så jag kan alla
kommandons

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte funkar på unive just nu är att det finns lite brister inom rp nivån men det börjar bli bättre och bättre med tiden som går och jag vill göra så det knapp finns några brister inom rpn

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer specca så mycket det går och om jag ser något som inte ser bra ut så ska jag säga till dom att höja rp nivån och efter det prata med staffs vad vi kan göra för att förhindra det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att agera professionellt för att man ska visa att man gör sitt jobb bra och inte slarvar med sitt jobb

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv på lov 3-6 timmar om dagen sen när jag ska börja gymnasiet så kommer jag ha mycket att göra med skolan men kommer försöka vara aktiv på kvällarna typ 19-22

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 2 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Medlemskap ansvarig så jag har lite erfarenheter inom det så jag kan dom flesta commandon som finns

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med allt och är redo för att göra allt för mitt jobb

Välkomemn till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka