Accepterad DeL10fr | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeL10fr

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? .leontheman

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rawyy maffi 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, kreativ. bra på att lyssna tar rp seriöst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rawwy maffi växte upp i linköping i sverige och länge mått dåligt i sitt liv. Han har haft det tufft i skolan hela sitt liv o länge blivit mobbad för hans intresse att bli polis! Men en dag träffar rawwy en kille som hete kalle. Kalle har också drömmen att bli polis och göra världen till en bättre plats! kalles mamma är poils och erbjuder sig att lära kalle o rawwy om polisen regler. Enda sen rawwy träffade kalle har rawwy varit jätte glad då han fått sin första rikitga vän. Rawy o kalle har roligt tillsammans och gör allt tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till denna server är riktigt bra rp men framförallt rolig rp då man får många att skratta och kunna sitta uppe hela natten och bara ha kul med vänner. Kommer ta rp seriöst och göra mitt bästa för att göra senarion så bra som möjligt,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartnern betyder att man ska göra tillexempel ett senario kul för båda perssonerna inte bara för en av oss

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ska jag vara helt ärligt så minns jag faktist inte. Men såklart man har gjort någon fel någon gång men man lär sig alltid av sina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som menas med random death match att man inte får döda någon utan anledning. vdm som menas med att man inte får använda sitt fordon som ett vapen- Fear rp som menas med att man måste värna om sitt liv. Som sagt jag kan alla grundreglerna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snäll kille som gjärna vill ha lite kul ochs skaffa många vänner och ha en bra rp upplevelse. hoppas ni staffs kan ge mig en chans här på unive vil verkligen bli polis! Tack för hjälpen

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Du är medlem i centic, förorten och ladivia

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka