Nekad dejm00n | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dejm00n

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868262567/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Stansert

Vad är ditt discord namn? dejm00n#5108

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2006

Berätta om din karaktär. Lenny Solgård, född utan sin pappa vilket gjorde ett hårt jobb för Lennys mamma. Även Lennys morfar och mormor fick hjälpa till mycket för att Lennys mamma skulle klara sig. Lennys mamma var orolig över Lenny eftersom Lenny föddes med en sjukdom kallat akut leukemi (ALL) vilket Lenny blev av med i 13år ålder. Chansen att Lenny skulle överleva var låg och chansen att Lenny skulle få tillbaka sin akuta leukemi var hög. När Lenny fyllt 23år fick Lenny reda på att hans leukemi var över. Lenny hade inga positiva prov svar för leukemi. När Lenny fick reda på det blev han glad. Lenny hade som liten drömt att på något sätt rädda någons liv, som polis, sjukvårdare eller Securitas vakt. Lenny var tacksam för allt alla läkare har gjort för honom som liten. Lenny donerade 10.000kr till cancerfonden som ett tack och för att ingen annan skulle behöva vara med om liknande. Men nu när Lenny är frisk kan Lenny fokusera på sina jobb möjligheter. Lenny var mest intresserad om Polis yrket men samtidigt Securitas jobbet. Lenny tänkte att jobba som Securitas kunde vara ett bra jobb som en start innan jobba som polis. --->Berättelsen fortsätter....--->

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att skapa roliga och goa scenarion och för att använda min rp nivå på rätt sätt och för att jag ska kunna spela på en server som har seriöst RP och seriösa spelare. Jag vill också vara medlem på servern för att jag vill spela på en seriös och inte en oseriös RP server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en servern med över 200 spelare nästan varje dag

Hur hittade du Unive? Alla möjliga sociala medier när servern blev som störst twitch, tiktok osv..

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, skapa bra och roliga scenarion för att försöka med mitt bästa eftersom jag har 3,5 år av erfarenhet av RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det mästa är för att skapa roliga och goa scenarion och för att använda min RP nivå på rätt sätt och för att jag ska kunna spela på en server som har seriöst RP och seriösa spelare. Där med att RPa på högsta nivå så spelare tycker det det är kul och vill fortsätt spela på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Bortsett från min kompis server som jag bara är Admin på =nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top