Nekad Degen | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Degen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Degen#3585

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Karlsson och är 28 år gammal. Han är en rolig och social grabb som älskar att prata och hitta på roliga saker med folk. Frank är ganska lungn av sig. Han kommer från en familj utan pappa då hans pappa dog i en trafik olycka. Frank har som intresse bilar och motorcyklar. Frank älskar att hjälpa folk som behöver hjälp. Han har tidiagre jobbat som bil mekaniker men är nu arbetlös för han inte gillade sina kollegor. Nu ska han leta nytt jobb och nya vänner i denna stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och bra senarion som gynnar alla. Ha det roligt och bidra till social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag är kriminell så ska inte jag alltid vinna över polisen utan man få göra så båda parterna har det roligt i ett senario och ta en förludt nån gång. Allt handlar inte om att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Hittar inte reglerna men om ni kan berätta i den muntliga vart jag hittar dom så läser jag dom dirket

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Massor skappa roliga scenarios och sunt förnuft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyxlexi så tar gärna det mesta muntligt

Tillbaka