Accepterad bryggannn | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bryggannn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Andersson

Vad är ditt discord namn? bryggan

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skulle beskriva han som pålitlig o framgångskrik! och även engagerad i de han tycker är intressant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: frank har alltid varit hans pappa upp o dagen, sena nätter fick han att inse att bilar är av största intresse då hans far blev framgångs rik inom bil branschen. framtids planen för frank är ju att gå i sin faders fotspår och öppna sin verkstad, men det har kommit lite förhinder då pengarna inte funnits där, då har frank valt att sälja lite olagligt substanser åt olika orginisationer för att samla ihop pengarna han behöver för att starta sin firma!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag (kommer) bidra men en hög rp nivå! med mycket väll planerade scenarion i huvet!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motparterns vinst inbär att du aktivt spelar för att gynna båda sidorna i ett scenario. det ska vara kul för båda parterna!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot fear rp en gång med det fanns en bakomliggande anledning till de då motparten inte hade spelar på NLR. det blev inga konsekvenser av det då jag fick rätt för mig eller hur jag ska förklara

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR RDM VDM FEAR RP kan förklara inerbörden av de hela i en muntlig!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyselexi o har lite svårt att beskriva saker o liknande genom att skriva om de.

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka