Accepterad Deeypz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Deeypz#6718

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit det innan 2 gånger under mina år, var första gången medlemskaps ansvarig 2021 april kanske och sen igen mot våren 2022 om jag inte minns fel. Tiden jag var medlemskaps ansvarig var jag ganska bra på det inom mitt och andras perspektiv.
Jag var det ungefär i 1månad innan jag sa upp den och var högt aktiv inom dem flesta perioderna. Jag sa då upp den för jag tyvärr tröttnade då jag gjorde det så mycket samma 2 saker men tiden var rolig. Jag tyckte och tycker det var roligt och lärorikt att få hjälpa nya spelare in på servern speciellt när man ser att man känner igen vissa som tagit sig längre upp på unive och veta att jag var med och hjälpte hen ta sig hit.

Jag väljer nu söka till medlemskaps ansvarig igen då det är nytt med alla perms då man får göra mer än att ta in medlemmar, vilket gör så man kan variera det mer. Jag skulle ljuga om jag sa jag inte har planer att bli staff igen någon dag men ansöker och har i plan om jag kommer in att vara Medlemskaps Ansvarig längre tag och inte endast ansöka för bli staff. Man ska inte stressa med staffs och andra grejer utan det bättre låta det komma in med tiden så det inte blir rörigt och dåligt.
Vill kunna ta större del av servern igen och hjälpa spelare komma in så bra som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni bör välja mig för att jag har rätt kunskaper för detta då jag har mycket bra erfarenheter inom MA samt staff.
Jag är en aktiv spelare på servern och kan hjälpa till bra att hålla rätt nivå och få allt flyta på bra.
Det kommer inte krävas mycket hjälp för mig att lära mig då jag redan kan hur allt funkar med tex, logs, perms, forumet och annat. Kommer även kunna hjälpa nya MA med forumet om det behövs snabbt då (dokument osv)
Jag känner att jag är rätt person för jobbet och ni ändas kommer få ut bra med att ha mig som MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemötta folk med vänlighet och respekt.
Jag ska ha en bra ton och vara vänlig, man är ju MA för hjälpa folk inte förstöra deras upplevelse.
Vårt mål är att få alla att känna sig välkomna in på UNIVE Communityt med bästa möjliga förutsättningar.
Jag ska vara hjälpsam och stötta alla, har jag en jobbig dag eller är trött ska det inte få gå ut på spelarna under några omständigheter.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Min påverkan på UNIVE skulle vara en så bra och rolig start för alla nya spelare. Ge alla bra förutsättningar som kommer in på unive eller återkommer in. Skulle även kunna påverka ingame som ett bättre extra öga med att specca runt när servern är i ett läge med fler spelare eller färre staffs för hålla lallare borta. Kanske specca lite på piren/torget när det som sagt är obemannat eller medlemskaps ansökningar/väntrum är tomt.

Personligen fick jag inte bra förutsättningar på unive då jag min första dag fick medlem utan veta något om RP och alla regler på unive. Jag fick en MA som lallade mycket och knappt ställde frågor vilket jag då tyckte var nice då jag slapp lära mig allt och ta tiden, men det slutade med 25+ banns min första dag på unive och 45+ min första vecka på unive. HELT SINNES finns i mitt gamla konto bevis på det också om du tror jag ljuger.... Så jag vet konsekvenserna man kan göra om man ej tar det med allvar. Jag kan förhindra spelare till att begå massa regelbrott för dem inte kan regler osv till att bli duktiga RPare istället.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla grundregler, samt första själva uppbygget med RP asså hur det ska gå till.
Personen ska också ha sin egna unika karaktär. Personen ska inte häller ha kopierat någon utan allt ska vara personen text.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att som sagt ge alla bästa förutsättning att bli så bra RPare det kan gå, ha roligt och känna sig välkomnande till UNIVE.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag flera timmar kommer RP också såklart. Men är aktiv flera timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar BARA på unive!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :) men ni kommer ej ångra er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka