Inaktuell deepfreze | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deepfreze

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad heter du på discord? garrygrillkorv

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill ansöka till ma, då jag känner att fler och fler vill bli medlemar till unive, då jag vill göra ett mycket bra intryck till dem personerna och visa att dem är mycket välkomna till unive och här är man snälla mot alla personer och beter sig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig då jag är en mycket kompitens personen som kan prata mycket bra med folk och framstå som en duktig medarbetare, vill visa dem blivande medlemar hur man beter sig lär dem reglera.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta människorna med respekt och trevlig, Jag brukar tänka man ska bemöta andra människor som man vill bemöta dem!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som MA vill jag göra det tydligt vad ett medlemskap innebär och hur det kan vara givande för våra medlemmar. Jag vill skapa en känsla av samhörighet där alla känner sig välkomna och uppskattade. Mitt mål är att göra medlemskapet enkelt och värdefullt så att medlemmar tydligt ser vad de får ut av sitt engagemang och hur de kan bidra till vår gemenskap.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Bra RP Nivå Jag tycker detta är en av dom viktigaste sakerna ifall man vill bli medlem ifall man inte har detta tycker jag inte man ska bli medlem 2. att inte bli arg när man förlorar ett scanrio utan att tänka att man kanske kommer lära sig av det sceanriot istället

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att ta medlem ansökingar smat specca dem ny blivande medlemare och se hur dem beter sig ingame

Hur ser din aktivitetet ut? just nu e den välidgt hög så mellan 5-6 timmars arbete per dag skulle jag säga

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nop försökte mitt bästa att skriva

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka